onsdag 18 februari 2009

Onsdag 18/2

God kväll!
Morgonen började med skidskytte. Idag blev det en 4:e plats genom A-K samt en 8:e genom Jonsson.
För övrigt gick tiden åt till att göra betalningar och lite pappersarbete samt div. telefonsamtal.
Lunchen som vanligt i Filipstad. Idag tillsammans med Solweig och Karl-Erik som kom samtidigt. Efter en stund dök även Janne upp.
På eftermiddagen plockade jag fram en del av pelargonerna och klippte ner dem. Omplantering får vänta tills jag ser hur de tar sig.
Under kvällen har jag varit i Karlskoga och sett matchen Bofors-Oskarshamn, seger för Bofors med 6-3. Det var inte en av de bättre matcherna Bofors gjort. Det var mycket slarv och Oskarshamn hade ledningen med 2-1. I sista perioden fick Bofors lite flyt och målen ramlade in. Idag var jag ensam. Elisabeth låg hemma förkyld och med feber. Lennart Ljungkvist,före detta KAPRO, kom fram och pratade innan matchen började.
Idag skall jag lägga mig tidigt för jag känner mig lite frusen och irriterad i halsen.
God natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Hoppas du mår bättre så att du inte fått ngt av Andreas eller Viktor som legat nu under veckan! Ha det gott och OM du skulle vilja ha sällskap ngn match kan du hojta till :)
Kramar