fredag 20 februari 2009

Fredag20/2


Spår på Östersjön.












God kväll!
Förmiddagen fick gå åt till disk och tvätt. Det blir ofta så i slutet på veckan. Elisabeth ringde,hon är fortfarande sjuk, och vi diskuterade USA-resan.
Idag är det sex år sedan Sammy blev vådaskjuten i lumpen. Idag ser man inget av det som tur är. Det är också tre år sedan som Anita påbörjade sin första cancerbehandling efter operationen.
På lunchen träffade jag Krister, Sten-Åkes bror, och det blev givetvis hockeydiskussion. Framför allt om Bofors. Han följer alla matcher på hemmaplan.
Ikväll såg jag på spåret samtidigt som jag spelade in let´s dance. Då kunde jag fortsätta med det direkt efter och till nyheterna var jag ikapp och kunde följa slutet enligt programmet. Detta genom att spela förbi all reklam.
God natt!

Inga kommentarer: