torsdag 26 februari 2009

Torsdag 26/2

God kväll!
Tidig morgon med gympa. Efter träningen åkte jag till Tedenrud och var där drygt en timme. Han skulle hålla ett föredrag om den ekonomiska krisen på Odd Fellow under eftermiddagen. Han tyckte att jag skulle följa med, men jag avstod. Jag tyckte att det räckte med mitt Rotarymöte innan jag återvände till Nykroppa.
Jag såg att det hade ramlat ner en massa snö på verandataket så jag gick upp och skottade undan. Som tur var kollade jag TV:n. Den fick ingen bild så jag gick upp och ändrade parabolen. Jag tänkte ringa någon för att få hjälp, eftersom det är lättare om man är två. Det visade sig dock att jag lyckats få den bra och jag kunde titta på sammandraget från damstafetten. Kallas gjorde en fantastisk slutsträcka och Sverige kunde ta bronset.
Ikväll följer jag den näst sista omgången i elithockeyn före slutspelet i målextra.
Det får antagligen bli en tidig kväll idag och jag önskar er en god natt.

Inga kommentarer: