måndag 2 februari 2009

Måndag 2/2

God kväll!
Tidig morgon med gympa. Som vanligt hårdkörning.
Efter gympan åkte jag till Normans för de skulle kolla en kabel på bilen. Det visade sig att det var en felaktig som satt i och därför skall jag dit nästa måndag igen för att få den utbytt.
När jag kom hem bokförde jag slutet av 2008 för Invest. Tedenrud ringde och önskade att jag kommit in när jag var i Karlskoga. Det får bli på torsdag istället.
När jag kom till Louise var Janne på utgång, men han stannade några minuter över sin lunchrast.
Tog vägen förbi Prästbäcksrasta för att beställa mat till den 14:e. Eventuellt hade de en beställning till Folkets Hus i Filipstad då, men de skulle återkomma. Vi bestämmer då hur vi skall lösa det. Det ordnar sig alltid. Pengar vill de säkert tjäna.
Ola Persson, Nordea ringde och bjöd in mig till en sammankomst i Karlstad den 5:e. Jag lovade att komma. Det går buss från Karlskoga, så jag tar den.
Kvällen får bli diverse TV.
Er önskar jag god natt!

Inga kommentarer: