söndag 22 februari 2009

Söndag 22/2

Vy mot Östersjön 2009-02-22

God kväll!
Kände mig fortfarande risig i morse med värk i kroppen. Tog en treo. Tänk, vilket resultat. Varför gjorde jag inte det igår?
Såg på skidskytte och såg Helena Jonsson ta brons, bra gjort. Gick ner och tittade ut. Någon hade varit här och skottat framför huset och gångar till uthuset och brevlådan. Jag hade inte märkt något eftersom jag satt framför TV:n. Gissade på Lotta och ringde henne. Jodå, det var hon. Jag tyckte att hon gjort något helt i onödan eftersom jag troligen skulle ta det med 4-hjulingen senare. Hon fick ju i alla fall lite motion.
Fortsatte att titta på skidor och nu var det Södergren som tog en silvermedalj. Äntligen lite positivt på skidfronten.
Gjorde lite mat innan jag gick ut och körde plogningen. Passade också på att skotta av verandataket eftersom det ramlar ner snö från det stora taket på detta och det kan göra att det kommer mot parabolen och ställa till det.
Lotta tittade in på väg till Karlskoga efter att ha varit i Filipstad och hämtat Andreas, som har sportlov till veckan.
Har sett en tidig, bra film, på Canal Drama. Det blir väl fortsättning där tills jag lägger mig. Troligen blir det gympa i morgon om jag känner mig som nu.
God natt på er.

Inga kommentarer: