onsdag 11 februari 2009

Onsdag 11/2

God kväll!
Efter frukosten tog jag hand om gårdagens tvätt och strök upp det som var. Fortsatte med att städa övervåningen utom hallen eftersom jag skulle få besök av sotaren och jag visste att han även skulle upp på vinden för att besikta murstocken. Detta skall göras vart 4:e år.
Åkte in och åt lunch. Sotaren kom enligt bestämd tid klockan 14. De var två stycken. En sotade och en besiktade. Det var gjort på en halvtimme. När de åkt tog jag resten av övervåningen.
Ikväll har Elisabeth och jag sett matchen Bofors-Malmö i Karlskoga. Malmö vann på övertid med 4-3. Bofors hade övertaget ända in i det sista så det blev ett snöpligt slut.
God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du!!!
Kul att va här igen... Mindre kul att se en häxa med en söt kille på din blogg!! Vill ju helst inte va med på kort.... Skicka gärna ett mail till mig så jag har din adress! Tyckte jag va duktig att lägga alla mailadresser på ett "bra" ställe, men det va för bra ;)Ha det gott!
Kramar