tisdag 24 februari 2009

Tisdag 24/2

God kväll!
En fin morgon trots att det var mulet. Luften känns som vår och det var på gränsen att solen sken igenom molnen.
Satt mest framför PC:n hela förmiddagen. Letade fram min favoritparkering vid Arlanda, som jag hade glömt namnet på eftersom det var längesedan jag var ute och reste nu. Tittade lite på skidsprinten också men det var ganska ointressant så jag skippade det idag.
Åt lunch tillsammans med Anders på systembolaget idag. Vi kom samtidigt och ganska fullt så det blev naturligt.
När jag kom hem var det så milt att jag passade på att tvätta den saltdränkta och genomsmutsiga bilen.
Tog en tur in till Susanne och lämnade tillbaka tårtbrickor som var hennes. Drack en kopp eftermiddagskaffe med Sten-Åke som kom hem strax efter att jag kommit.
Kvällen fick bli hockeymatchen Djurgården-Skellefteå under två perioder och därefter Mästarnas mästare och avslutningen på matchen som slutade 2-2.
God natt på er alla!

Inga kommentarer: