torsdag 5 februari 2009

Torsdag 5/2

God kväll!
Idag blev det en lång dag. Upp klockan 5 för att börja träningspasset klockan 7 i Karlskoga. Efter frukosten åkte jag till Tedenrud, men han var inte hemma, så jag fortsatte till Marina och pratade lite med henne innan jag åkte vidare till Rotary.
Mötet handlade idag om Karlskogas VA-system.
Därefter åkte jag hem ett par timmar innan jag återvände till Karlskoga för att följa med Nordeabussen till Karlstad. Det var 450 inbjudna gäster till Karlstad universitet, där vi mottogs med en buffé. Sedan var det mingel i ca en timme tills föredragen körde igång.Fyra stycken mellan 19 och 21. Som moderator hade man anlitat Jonas Karlsson, TV-sporten.
Jag träffade bl.a en man, som mist sin fru i cancer för fem år sedan. Han hade bott i Filipstad, men flyttat till Kristinehamn för han orkade inte bo kvar i huset efter hennes död. Det är tyvärr många kvinnor som drabbas av cancer i relativt unga år.
Till er säger jag nu god natt.

Inga kommentarer: