torsdag 12 februari 2009

Torsdag 12/2

God kväll!
Efter gympan tog jag en sväng till Lidl och därefter till Marina, där jag fick en kopp kaffe, innan det bar iväg till Rotary.
Dagens program var en information om Karlskoga Konsertförening som framfördes av en föreningsmedlem.
När jag kom hem var det dags att städa hela nedervåningen. Sedan en tur till ICA och förbi hos Susanne och Sten-Åke.
Under kvällen har jag haft två långa telefonsamtal. Dels Elisabeth och dels Stefan. Det var diskussion om USA-resan med Elisabeth och det var mycket om Stefans arbetsplats.
Lite TV innan det blir läggdags.
God natt på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen!
Nu har jag nog missat ngt igen.. Är resan bestämd? och när? kul för dig i så fall.. säg till om du behöver ngt/ngn hjälp inför lördagen och "öppet hus"...
Kramar