onsdag 4 februari 2009

Onsdag 4/2

God kväll!
En mulen morgon med ett par grader minus. Under förmiddagen fick jag telefon från min lillasyster. De räknar med att anlända hit den 13:e om det inte är för besvärligt vinterväder.
Även Stefan ringde och pratade bort en del av förmiddagen.
När jag lämnade lunchrestaurangen anlände Janne. Det gjorde att jag gick tillbaka och tog ytterligare en kopp kaffe efter maten och höll honom sällskap.
När jag kom hem gick jag ner till sjön och tog en sjöpromenad. Jag hade tänkt åka skidor, men det drog kallt, så jag ändrade mig. Det fanns uppskottad skridskoväg, men jag tror de hade lämnat för tjockt snölager och det var nog inte så lätt att åka. Annars fanns det spår både från skidor som 4-hjuling och snöskoter.
Ikväll ringde Vanja Haraldsson och talade om att de kunde fixa maten som jag ville ha det. Levererar till 14-tiden på lördagen.
Ni får ha en fortsatt bra dag och god natt!

Inga kommentarer: