fredag 25 december 2009

Fredag 25/12

God kväll!
Idag har det varit någon grad minus och blåsigt. Jag var i Karlstad och åt julmat idag hos Åsa och Markus. Hans föräldrar, Christer och Gun, var också där. De hade firat julen hos dem och återvänder till Falun imorgon. När jag åkte tillbaka till Nykroppa hade det börjat snöa, men det gick bra. Ju närmare hemmet jag kom, ju mindre snöade det. Det varnas dock för betydande snöfall.
När jag kommit hem ringde Susanne och skulle höra om jag hade kommit hem välbehållen. Tydligen bryr de sig en aning i alla fall.
Jag kan hälsa från USA-brodern, som ringde nu ikväll. De mår bra och hade betydligt varmare väder än vi, även om det på morgonen kunde vara temperaturer strax över nollpunkten. Det gick ganska fort upp till ca 15 grader.
Oj, vad klockan har gått, jag slutar med att säga:"God Natt"!

Inga kommentarer: