torsdag 3 december 2009

Torsdag 3/12

God kväll!
Torsdag med den vanliga rutinen. Till Karlskoga och gympaträning följt av posthämtning för Invest, vidare till Tedenrud och kaffe innan det är dags för Rotary.
På gympan körde vi idag cirkelträning bestående av fyra stationer. Två konditionspass på stepbräda samt två styrkestationer, en med skivstång och en med hantlar. Vi körde två varv och med uppvärmning och nertrappning försvann timmen ganska fort.
Rotaryprogrammet var intressant. Det var en tjej, som startat eget i trädgårdsdesign och -miljö. Hon hade med en del tips och förslag, som jag tror att jag kan använda i trädgården.
När jag kom hem fixade jag hållaren till adventsgranen. Jag tänkte även att jag skulle tagit ner en lämplig gran, men eftersom jag hade svårt för att bestämma mig blir det imorgon.
När jag höll på i trädgården hade jag besök av två råbockar, som gick och betade mellan gårdsplanen och gatan.
God natt på er!

Inga kommentarer: