onsdag 9 december 2009

Onsdag 9/12

God kväll!
Fortfarande mulet, men lugnt och några plusgrader. Hela förmiddagen gick åt till städning. Nu klarar jag mig ett bra tag igen.
Pratade med Stefan i telefon. Det var ett bra tag sedan, så det blev ett långt samtal.
Jag åkte in till Louise och åt en något sen lunch. Janne dök upp och vi avslutade lunchen tillsammans. Sedan blev det brått. Jag åkte och tankade bilen och sedan till Susanne. Vi skulle iväg och gratulera Åsas minsta, Emma. Hon hade fyllt två år för några veckor sedan, men då var de sjuka så firandet fick vänta. Susanne var klar och vi anlände till målet exakt 15.00, som var den tid vi sagt att vi skulle komma.
Vi blev bjudna på smörgåstårta och sedan vanlig tårta med kaffe. Efter knappt två timmar bröt vi upp för Susanne skulle hem och följa med till Hällefors, där Simon skulle spela match i J20.
Själv åkte jag in till ICA och handlade för helgen, eftersom jag får besök imorgon eftermiddag. Dessförinnan har jag en hel del att klara av i Karlskoga. Det är inte lätt att vara pensionär och hinna med allt.
Nu är det TV4-nyheter, sedan:"God Natt"!

Inga kommentarer: