onsdag 23 december 2009

Onsdag 23/12

God kväll!
Dan före dopparedan. Något mildare, cirka 6 minus och mulet. Inget snöfall hittills.
Under förmiddagen åkte jag till Kajsa och Harald och överlämnade en julblomma för allt bröd jag fått till frysen och luncher jag blivit bjuden på. Blev sittande där en bra stund med glögg och pepparkakor. De hade fått ett problem, vattnet hade frusit i "gästhuset" och de skulle få besök under julen.
Sten-Åke kom och hämtade bord och stolar eftersom de i år har samlat en del av släkten där på julaftonen.
När jag satt och tittade på tv, eller rättare sagt, satt och sov framför tv:n, ringde det på dörren. Visste inte om det var tv:n eller dörren. Gick i alla fall ner och där stod Thomas och Sofia. De hade varit hos Anita med ett ljus och de kom in och pratade en stund.
Jag har tittat på nyheterna, för övrigt har jag inte hittat något bra program trots många kanaler. Det blir säkert en film innan jag kryper till kojs.
God natt på er!

Inga kommentarer: