tisdag 15 december 2009

Tisdag 15/12

God kväll!
I morse hade det kommit cirka tre centimeter snö. Under dagen har det fyllts på, så nu är det uppe i cirka decimetern. Nu skall det också bli kallare, så det verkar i dagsläget som om det blir en vit jul.
Bergborraren började på det andra hålet idag. Denna gång nådde han berget efter sju meter. När jag åkte till Filipstad för lunch hade han nått 60 meter. Han slutade lite tidigare idag, så han var borta när jag återvände. I morgon bör han vara klar med hålen.
Jag hade stämt träff på Louise med Janne. När jag beställt maten kom Inger Stjernlöf, restaurangägaren, och sa:"Jag måste fråga dig en sak". "OK, vad då?" Hon fortsatte:"Hur är du släkt med Janne?" "Han är min lillebror." Nu hade jag löst gårdagens stora diskussionsämne på Louise.
Ha en fortsatt bra dag i julklappsjagandet och god natt, när det är så dags.

Inga kommentarer: