fredag 13 augusti 2010

Fredag 13/8

God kväll!
En mulen men varm morgon. Eftersom virusprogrammen var på utgång uppdaterade jag datorerna under förmiddagen. Jag passade också på att felanmäla den fasta telefonen. Den fungerade några dagar, sedan blev det heltyst igen.
Lunch som vanligt inne på Louise. Eftersom det har blivit nästan heltomt i kylskåpet fick det bli en tur till Ica för att fylla på. Tog även vägen förbi Sten-Åke och lämnade ett par veckors tidningsskörd. Eftersom han skulle möta Susanne vid Wasa, hon hade sin första arbetsdag efter semestern och hade bilen, skjutsade jag honom dit innan jag återvände till Nykroppa.
Hemma igen gjorde jag något som jag inte gjort på länge. Jag krattade gårdsplanen och uppfarten.
Under kvällen började det blixtra och mullra och denna gång drog jag ur datamaskinerna och den stora TV:n. Den lilla i köket tittade jag på. Vid ett tillfälle dog all el, men den kom tillbaka inom 1-2 minuter.
Nu är det bara lite TV innan läggdags och jag önskar god natt!

Inga kommentarer: