lördag 28 augusti 2010

Lördag 28/8

God kväll!
Tänk, idag lyste solen när det var dags att kliva ur bingen. Det var ett tag sedan det senast hände. Men, nu fram mot kvällen har det tom börjat regna lite smått.
Under förmiddagen ringde jag och gratulerade Tedenrud. Han hade vunnit en tipspromenad i motorveteranernas träff med alla rätt. Dessutom hade han prickat in utslagsfrågan på grammet, 890 gram. Jag såg det i KT vid genombläddringen efter Sälen-turen.
Trots att jag inte hade något särskilt för mig kom jag iväg till Filipstad så sent att det var i senaste laget för att gå till Louise. Istället för att gå någon annanstans åkte jag till ICA och fyllde på förrådet. Hemma igen plockade jag fram rester sen någon vecka tillbaka. Det smakade bra och jag såg inget mögel eller annat som gjorde det oätbart. Dessutom mår jag fortfarande prima.
Annars har eftermiddagen ägnats åt Finnkampen. Nu väntar jag närmast på att filmen "Bröllopsfotografen" skall börja. Jag tillhör dem som inte sett den på biografen.
God natt på er!

Inga kommentarer: