fredag 27 augusti 2010

Fredag 27/8

God kväll!
En lång frukost med tidningsläsning. Det var åter dags för att ladda en tvättmaskin. Denna gång hängde jag tvätten inne, var osäker på vad det skulle bli för väder.
Idag åkte jag in till "min" restaurang och åt en fiskrätt. Det var första gången på en vecka, men det var sig likt, samma gäster som vanligt.
Idag passade jag också på att fylla min vedbinge i källaren med ved för kommande brasor i de öppna spisarna samt vedspisen i köket.
Tog en tur på tomten och plockade någon liter kantareller. Stannade till vid båtarna och tömde dem på det vatten som samlats från regnet i början av veckan.
Kvällen har helt ägnats åt tv-tittande. Det har varit en blandning av Finnkampen, Doobidoo, nyheter och Diamond League. Nu blir det antagligen något kriminellt.
God natt på er!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej!
Trodde du va på Bofors.. Om du vill ha sällskap ngn gång så hör av dig, jag går GÄRNA :))
Kramar