fredag 20 augusti 2010

Fredag 20/8

God kväll!
Vid 10-tiden kom Monica med Janne. De hade tingat kaffe, så vi tog det innan Janne och jag startade resan mot Alingsås. Dessförinnan hade vi tittat in till Birgit. Jag hade ringt och meddelat att jag skulle resa bort. Hon sa då att hon köpt en vinbox och inte kunde öppna den. Jag var inne och tog bort säkringen, 15 sekunder, sen var det klart.
När vi kom till Ann-Marie och Harry bjöds vi på mat innan vi vid 15.30 startade resan till Skåne.
Det var tätt med trafik, åtminstone tills vi kom förbi Varberg. Det blev en kaffepaus på vägen och vi anlände till Bromölla vid 20-tiden. Hotellet var stängt, men jag hade fått koden och nycklarna låg på disken i receptionen.
Vi sökte upp en pizzeria och fick var sin rejäl portion.
Jag har just sett 22-nyheterna och nu skall jag se om det finns något annat att titta på. Det finns inte många kanaler att välja mellan. Om jag inte hittar något blir det läsning i en ny bok.
God natt på er!

1 kommentar:

Lotta sa...

Ha en riktigt trevlig helg :)
Kramar