måndag 9 augusti 2010

Måndag 9/8

God kväll!
Idag var det en mulen och lite regnig dag. Tur var det! Jag satte mig efter frukosten med Invests papper för bokföring och sortering av alla aviserings-och avräkningsnotor. Eftersom jag bara hade samlat dem på hög under ett kvartal tog det hela dagen. Enda avbrottet var lunchtimmen i Filipstad. Varje gång bestämmer jag mig för att sköta det kontinuerligt allteftersom papperen kommer. Tyvärr, hittills har det inte blivit så. Det gick mycket bättre när man hade ett riktigt aktivt företag. Nu tycker man att det är så litet och därför avvaktar man. Bättring måste ske. Skulle inbesbara en massa tid.
Nu är det i alla fall gjort, så nu får det bli lite kvälls-TV innan det är dags att ta ett par sidor i en bok som jag håller på med. Det brukar inte bli så många sidor innan det drar i ögonlocken och sömnen gör sitt intåg.
God natt på er!

Inga kommentarer: