onsdag 22 december 2010

Onsdag 22/12

God kväll!

I morse vaknade jag till årets kallaste morgon, -27 grader.

Under förmiddagen ringde telefonen i ett och nu är hela julhelgen fullbokad. Gjorde också i ordning utskick till Sälengruppen med protokoll och de schemalagda veckorna.

Åkte till Louise och åt lunch. Det var ovanligt mycket matgäster idag. På väg till parkeringen såg jag en bil som fick bogseras och nu ser man då och då bilar med motorhuven öppen. Min bil har ännu inte haft något problem att starta.
Under eftermiddagen kom Janne och Monica på kaffebesök. Kvällen för övrigt var upplösningen av den svenska serien "Morden i Sandhamn".

Eftersom jag skall iväg tidigt i morgon blir det rakning och duschning innan sängen får besök.

God Natt!


1 kommentar:

Lotta sa...

Min bil dog 2 ggr igår morse :(( första ggn som den betedde sig så,, kom då på att bilen (som jag fortfarande ser som ny)är 8 år:( nu är det motovärmarmare som gäller :))
Kramar