torsdag 2 december 2010

Torsdag 2/12

God kväll!

Idag gratuleras lilla Jennifer, som helt plötsligt blivit 18 år.

Till dagens träning kom vi bara fyra stycken plus vår instruktör. Man kan fundera på hur länge gymägarna vill hålla på med så få deltagare. Vi är ju fler deltagare och eftersom vi betalar säsongsvis gäller det att vi är så många som möjligt när säsongen startar, men det är roligare ju fler vi är på passet.

Efter träningen och frukosten hämtade jag posten till Invest. Idag var det med en faktura till KAPRO i Karlskoga AB från Däckson. Eftersom jag hade ett ärende i området hoppade jag in på Däckson och lämnade fakturan samtidigt som jag talade om att det var 2,5 år sedan jag hade sålt företaget. Nu skall de ta bort företaget från registret. Fakturan skall troligen till Kartro.

Härifrån fortsatte jag till Marina och fick kapat lite av de ljusa lockarna. Vidare till Rotary, där det var BAE:s informationschef Katarina Tolgfors som berättade om försvarsindustrin. Om namnet känns igen beror det på att hon varit gift med nuvarande försvarsminister.

Nu är kvällen avsatt till tv-tittande.

God natt på er!

Inga kommentarer: