onsdag 29 december 2010

Onsdag 29/12

God kväll!
Då var det dags igen. Vid 19:30-tiden kände jag på ett element hur det var ljummet. Ner i källaren, och jodå, samma felmeddelande som förra gången. Upp och fram med telefonnumret till Karlsen. I morgon skall han komma vid 8-tiden, men jag vet inte vad han skall göra eftersom det förra gången behövdes en montör med gasbehörighet. Behövs troligen även denna gång.

Annars har det varit en lugn dag. Till lunch gjorde jag potatismos, till vilket vi hade julkorv. Sedan fick det bli en resa till ICA för att fylla på förråden med annat än julmat.

Dessförinnan hade jag börjat dagen med att ploga undan den snö som kommit när jag var i Västerås.

Kvällen har som vanligt ägnats åt tv-programmen samt text-tv:n, där jag följt Bofors och sett att de vann över Sundsvall med 4-1.

God Natt!

1 kommentar:

Lotta sa...

Beundrar verkligen ditt tålamod med värmen,, slår tom mitt :) Allt som är nytt och allt,,,, usch o fy säger jag bara,,, nej en del tillbaka kanske ?? Det hade du fått om du hyrt iaf har jag hört talas om ;) kramar