tisdag 14 december 2010

Tisdag 14/12

God kväll!

Idag var det dags för resa till Karlstad och träff med Ola på Nordea. Vi skulle titta igenom den ekonomiska situationen före årsskiftet. Vi gjorde bara några små förändringar. Ökade lite på bankaktier, eftersom vi tror att de ligger på tur att gå upp närmaste tiden. Minskade samtidigt på fonder i Europa eftersom det är lite osäkert vad som kommer att hända här. Sedan blev det en smaklig lunch innan jag vände hemåt igen.
Under eftermiddagen fick jag för mig att göra i ordning lite mat till kvällen. Funderade på vad jag skulle ta till potatismos, som jag helt plötsligt kände för. Tittade i kylskåpet och fick se en ansjovisburk. Jag hade även gul lök och grädde hemma, så det blev i stället en Jansson. En hård macka med ost, frestelse och ett glas öl, "De e gött de".

Samtidigt med maten såg jag de svenska tjejerna förlora mot fransyskorna. Nu skall jag lyssna på debatt i TV.
God natt!

Inga kommentarer: