torsdag 16 december 2010

Torsdag 16/12

God kväll!

Idag har det varit full fart hela dagen. Det började med gympan i Karlskoga. Vi körde ett cirkelpass med fyra stationer, två kondition och två styrka, där det ena var med skivstång och det andra med hantlar. Jobbigt blev det i ett högt tempo.

Sedan var det att åka till lagret och läsa av vattenförbrukningen eftersom det har kommit en förfrågan. Eftersom bilen har sagt till om 6-tusen milsservice tog jag vägen förbi verkstaden och fick tid till den 23:e.

Sedan fick det bli en kaffetår hos Tedenrud innan det var dags för Rotary och årets julbord. Klockan 15 skulle jag vara i Filipstad och kolla blodtrycket. Denna gång blev sköterskan nöjd när jag hade 132/70 och nu skall jag ringa i april för nästa koll.

När jag kom hem hade det kommit åtminstone 15 cm snö så jag tog fram 4-hjulingen och plogade gårdsplan och infartsvägarna. Sedan var det en tur till ICA, eftersom jag får besök i helgen och var tvungen att införskaffa en brödbit eller två.

Nu börjar denna dag närma sig sitt slut och jag önskar "god natt!"

Inga kommentarer: