söndag 26 december 2010

Söndag 26/12

God kväll!
Idag gratuleras Andreas, som fyller 20 år.Jag hade först tänkt åka in och gratulera när jag åkte förbi på  vägen till Västerås, men Lotta och jag var överens om att det var bättre att ta det senare när jag var hemma igen. Jag skulle vara i Västerås vid 13-tiden och dessförinnan skulle jag göra en Jansson, som jag skulle ha med mig.

Resan gick bra fram till Köping, men där blev det långa köer innan vi kunde ta oss förbi två snöplogar som körde i bredd. Sedan var det köer ända fram till Västerås och eftersom det inte var plogat där var det väldigt mycket snörök.

I eftermiddag har Gudruns söner Niklas och Stefan med sin fru, Lena, och deras barn, Ida, varit här på julmiddag, så nu är man sådär mätt igen.

Nu har vi börjat sitta framför tv:n och halvslumra och därför var det lika bra att göra detta inlägg innan det blir för sent.

God natt och God fortsättning!

Inga kommentarer: