fredag 15 juli 2011

Fredag 15/7

God Kväll!

Om inte mitt minne sviker mig fyller lille Bosse år. Grattis!"

Ytterligare en vecka avverkad i Karlstad, strålning nr 37 genomförd. Nu återstår det endast tre gånger nästa vecka och sedan är resorna till Karlstad ett minne blott. Resan till och från Karlstad genomfördes under regn hela tiden.

En kraftig lunch med en efterföljande middagslur gjorde att jag vaknade till helt ovetande om tid och rum.

Under eftermiddagen ringde jag och gratulerade Kajsa Jansson, som har sin födelsedag idag. Det blev ett ganska långt samtal, då vi inte pratats vid på ett bra tag. Kaffetanterna fick väl göra ett litet uppehåll.

När det var uppehåll och riktigt fint väder gick jag ut en sväng och hamnade i hallonbuskarna. Det blev nog nästan litern som fyllde magen. Mumsigt!

Hamnade framför TV:n och bläddrade fram ett ganska intressant program om Evert Taube. Närmast får det bli en deckare på någon kanal. Känner också för att plocka fram lite salta kex och blåmögelost.

God Natt!

1 kommentar:

lotta sa...

såå härligt att du kan äta igen :) blir såå glad :))
Kramar i massor!