måndag 18 juli 2011

Måndag 18/7

God kväll!

En riktigt mulen och regnig dag. Förmiddagen ägnade jag därför åt att ta mig an strykhögen med skjortor och lite annat.

Idag hade jag sen behandlingstid i Karlstad. Det var dags för ett nytt blodprov och eftersom det inte fanns en teoretisk möjlighet att komma till vårdcentralen i Filipstad innan de stängde letade jag upp labbet i Karlstad. Nu gick det bra även här, endast tre på kö före mig.

När jag kom hem blev det en mycket sen lunch. Jag hade ett par kotletter, som jag tänkt grilla. Nu blev maten tillagad inomhus för det var inte direkt varmt ute. Till det blev det en majskolv och råstekta potatis. Desserten blev ute i hallonbuskarna.

Satte mig framför TV:n för att titta på Kalmar-Helsingborg. Jag måste ha slumrat till för när jag tittade upp gjorde Helsingborg 2-1, det var i andra halvleken. Har nu vaknat till och skall se slutet, sedan får det bli lite Liseberg också.

God Natt!

Inga kommentarer: