onsdag 27 juli 2011

Onsdag 27/7

God Kväll!

Tredje dagen i rad med tvätt. Trots det finns det mer. Jag förstår inte att en människa kan skapa så mycket smutsiga kläder. Blir det kanske för långa mellanrum mellan tvättarna ibland?

Under förmiddagen gick jag ner till Birgit och fick förmiddagskaffe på altanen.

Lunchen fick bli hemma även idag. För att göra någon nytta satte jag fast badstegen. Jag har tänkt att göra en ny, men det fick bli den gamla. Det är i alla fall inte många dopp som väntar. La också i den digitala pooltermometern, som jag har fått av Sten-Åke. Temperaturen pendlade mellan 23 och 24 grader, så det får bli 23,5. Med min gamla hade det blivit 24.

På eftermiddagen blev det en tur till Susanne och Sten-Åke. Där var det fullt hus och efter glass och kaffe fortsatte jag för lite matinköp.

Tittar nu på Wallander, med utländska skådespelare. Reklamen är slut, så jag återvänder.

God Natt!

Inga kommentarer: