lördag 7 januari 2012

Lördag 7/1

God Kväll!

Idag har jag verkligen haft en slö dag. Det började med tidningsläsning till frukosten. Sedan har det varit en massa sport på TV:n och däremellan lite korsord.

Jag har suttit och sett alla skidloppen i Tour De Ski. Idag gjorde både Hellner och Kalla fina prestationer. Skall bli intressant att följa dem i morgondagens finallopp. Sedan har det varit både skidskytte och utförsåkning. Inte nog med det, dessutom har det varit två hockeymatcher, även om jag inte tittat på hela matcherna, så har jag kikat lite då och då.

Efter maten blev jag lite slö och bestämde mig för att rycka upp mig. Jag gjorde något som jag bör göra lite oftare, städa upp bland alla papper i mitt arbetsrum. Det blev några kilo papper som slängdes, mer finns det. Jag har några kartonger, som jag har stående sedan jag sålde företaget. Det är över fyra år sedan och eftersom jag inte tittat i dem på hela tiden är det egentligen bara att slänga dem, men jag vill nog titta igenom innan. Det kan ju finnas något roligt.

Trots allt TV-tittande har jag även sett "Stjärnorna på slottet" och "Morden i Midsomer". Nu får det räcka för idag.

God Natt!

Inga kommentarer: