onsdag 18 januari 2012

Onsdag 18/1

God Kväll!

Idag blev jag sittande vid datorn och gjorde klart det som jag påbörjade i går. Nu har jag bara uppgifter till skattemyndigheten om utdelning och räntor, som skall vara inskickade före den sista januari.

I kväll har jag tillsammans med Elisabeth varit och sett BIK Karlskoga fått smisk av Oskarshamn. BIK hade mesta spelet, men Oskarshamn körde med kontringar och det gick hem. Bofors är inte som före juluppehållet. De åker inte skridskor med samma frenesi och tacklingar förekommer knappt. Matchen slutade 4-2 till Oskarshamn, sista målet i tom kasse.

Gudrun fick sitt andra barnbarn idag. Även denna gång blev det en liten flicka. Hon föddes 5.45 och vägde 3200 g.

När jag kom hem efter matchen har jag tittat på Sveriges Mästerkock, som jag hade spelat in. Det är inga lätta uppgifter de ställs inför.

God Natt!

Inga kommentarer: