måndag 16 januari 2012

Måndag 16/1

God Kväll!

Vardag och tidig väckning. Det känns skönt att komma in i normala gängor igen efter allt TV-tittande på sport under helgen. Nu var det egen träning i ett fartfyllt gympapass. Vi är ett par pensionärer som är med och tränar och vi blev sittande kvar efter det att de arbetande deltagarna hade lämnat oss för viktigare uppgifter efter frukosten. Vi dryftade andra viktiga händelser som hänt sedan förra gympapasset. Till slut fick även vi bryta upp för att hinna till posten före 10.00, då de slår igen några timmar innan eftermiddagspasset börjar.

När jag kom hem och öppnade kylskåpet stirrade det ganska tomt mot mig. Jag förstod att det var dags att fylla på och tog därför en tur till Filipstad. När jag var där åkte jag och hälsade på Monica och Janne och fick en pratstund och eftermiddagskaffe.

Även idag blev det en stund med idrott framför TV:n. Det var dock ingen tävling som visades utan fjolårets idrottsprestationer som skulle belönas i "Idrottsgalan".

God Natt!

Inga kommentarer: