torsdag 19 januari 2012

Torsdag 19/1

God Kväll!

Av egen kraft vaknade jag strax före 5.00. Det var bara att gå upp eftersom det var gympadag. Idag blev det ett fartfyllt och roligt pass med en hel del nya rörelser. Jag tror att Carola använder oss som försökskaniner när hon fått nya impulser. Svettigt och jobbigt blev det.

Nästa program för mig blev en tur till Tedenrud, där vi hade en livlig diskussion vid kaffetåren. Det är alltid roligt att komma dit för han har alltid synpunkter på sådant som hänt och ger lämpliga diskussionsämnen.

På Rotary hade vi besök av Kerstin Eriksson, rektor för en friskola. Hon berättade om hur det fungerade på skolorna i Lonnhyttan och Granbergsdal, där man började med friskola 1992.

När jag kom hem i eftermiddags tog jag det lugnt och tittade på lite sport samtidigt som jag löste korsordet i Filipsads Tidning.

God Natt!

Inga kommentarer: