torsdag 5 januari 2012

Torsdag 5/1

God Kväll!

Efter frukosten begav jag mig till Karlskoga. Jag hade inte vittjat postboxen på ett tag och ansåg det bäst att passa på före helgen. Måste vara där före 10.00 så det blev en snabb tur.

När jag var i Karlskoga passade jag på att hälsa på dotter nr 2. Där blev det en pratstund och förmiddagskaffe innan jag återvände hem.

Under eftermiddagen har det blivit en massa skidor,skidskytte och slalom. På skidor gjorde Hellner en riktigt bra tävling. Herrarnas skidskyttestafett var också bra. De hamnade så småningom på tredje plats i full storm med bra skytte. Slalomherrarna gick också bra med placeringar bland de tio bästa.

Nu ikväll har jag till och från tittat på buskisen "Viva la Greta".

I natt blir det finalen i hockey VM för juniorer, Sverige mot Ryssland.

God Natt!

Inga kommentarer: