tisdag 24 januari 2012

Tisdag 24/1

God Kväll!

Just nu periodpaus i matchen Djurgården - Färjestad, 1-0 efter två perioder.

En kylig, men fin vinterdag. Har dock hållit mig inomhus till större delen av dagen. Plockade ihop en massa tidningar och annat som jag slängt. Tog också en sväng till Filipstad för påfyllning i kylskåpet.

Till lunchen tog jag fram mjölk med bäst före  datum 4 jan. Tro det eller ej, men den var helt OK. Jag förstår inte hur de behandlar mjölken nu för tiden. Jag är uppväxt på ett mejeri, men inte kunde man bevara mjölken så länge på den tiden.

Idag har en ny nyhetskanal startats, TV4-news. Problemet är ju att skall man titta på nyheter kan man ju bli sittande hur länge som helst eftersom de sänder dygnet runt.

Nu blir det fortsättning på hockeymatchen.

God Natt!

Inga kommentarer: