onsdag 11 januari 2012

Onsdag 11/1

God Kväll!

Även idag ordnade jag med tvätt. Jag strök upp gårdagens lakan. Påslakanen stryker jag inte utan viker bara ihop. Körde också en tvättmaskin med några tröjor och lite annan ömtåligare tvätt som löpare och dukar.

Jobbade en del vid datan. Tiden går väldigt fort när man sitter med den. Det blev närvarolistor till Rotary samt betalningar plus en del annat smått och gott.

Under kvällen har jag varit med Sten-Åke i Karlskoga och sett Sammys och Simons match i KHC mot Grums, serieledarna. Det var en ganska jämn match och ställningen var 2-2 tills det var ett par minuter kvar. Då gjorde Grums 3-2, en lite onödig förlust.

När jag kom hem tittade jag på Sveriges Mästerkock, som jag hade spelat in. Det är inga lätta uppgifter de ställs inför och dessutom under tidspress.

God Natt mina läsare!

Inga kommentarer: