torsdag 26 januari 2012

Torsdag 26/1

God Kväll!

Idag var det ett hårt pass med styrka. Vi fick köra med band från taket, där man arbetar med sin egen kroppsvikt, för mig 80 kg. Som uppvärmning var det övningar på stepbrädan.

Efter gympan blev det en tur till Marina, där jag fick kaffe innan det var dags för Rotary.

När jag åkte mot Bofors Hotell för mötet var jag helt plötsligt omringad av fyra hjortar. Jag saknade kameran. Det är bara att hoppas att de inte gick upp på E18, som går parallellt med den gata som jag åkte på.

På mötet var det vår utbytesstudent som berättade om sig och sin hemort i Minnesota. Hon har varit här sedan i höstas och höll informationen på en utmärkt svenska.

När jag kom hem blev det en tur till Filipstad. Passade också på att titta in hos Susanne. Stannade inte länge eftersom Sten-Åke kom hem och jag tyckte att de kunde få äta i fred.

Under kvällen har jag tittat på Antikrundan, som var inspelad i Filipstad. De visade även en del vyer från stan och Vasabröd samt Oxhäljamarken. Trots att det var långa köer var det bara ett par ansikten jag kände igen.

God Natt!

Inga kommentarer: