torsdag 5 april 2012

Torsdag 5/4

God Kväll!

Som vanligt var det ett bra gympapass. Eftersom vi hade haft gemensamt Rotarymöte med måndagsklubben för att slippa torsdagsmötet var jag ledig för andra aktiviteter. Jag hade tänkt fortsätta till Örebro och Bauhaus. Tyvärr hade jag glömt att ta med mig katetrar och eftersom det skulle ta flera timmar innan jag kom hem igen  vågade jag mig inte på turen till Örebro. Jag har ju det problemet att jag inte kan tömma mig utan kateter efter strålningen förra året.

Det blev istället en tur till Jula i Karlstad. Där köpte jag en stor postlåda för att ha möjlighet att samla upp en veckas post när jag gör någon resa.

Jag fortsatte sedan till Bergviks köpcenter. Måste dock säga att det är en plats som jag inte trivs så bra på. Det blev i alla fall lunch och en tur in på Coop:s byggsida. Såg då att jag gjort en bra affär som köpte min låda på Jula.

När jag kom till Filipstad hoppade jag in hos Sten-Åke, som var ensam hemma. Han ringde Susanne och Simon, som var på stan, och beställde kaffebröd. Därför blev det eftermiddagskaffe där innan jag åkte hem för att se matchen AIK-Skellefteå. Seger för AIK och 3-3 i matcher. Nu blir avgörande matchen i Skellefteå på lördag.

God Natt!

Inga kommentarer: