måndag 2 april 2012

Måndag 2/4

God Kväll!

Idag dök vår semesterfirare på Gran Canaria, Lennart, upp efter sex månader. Nu blir det ingen resa förrän till hösten, och då blir det inte så lång period som denna gång, efter vad han sa. Annars var det som vanligt på gympan, endast Bosse saknades, som var nere i Bohuslän och tittade till huset.

Jag hade tänkt att Tedenrud skulle få slippa besök av mig och åkte därför till Marina, eftersom jag trodde att hon var ledig då hon arbetat under helgen, men där var tomt, så det blev trots allt ett besök hos Roland och Kristina, som var hemma. På torsdagar är hon ute och promenerar med att antal damer. Tog dessförinnan en tur till lagret och tittade hur det såg ut där.

Idag hade vi Rotarymötet tillsammans med måndagsklubben och avstår torsdagens möte eftersom det är skärtorsdag och troligt att det bara skulle komma ett fåtal.

Under hemfärden hade jag ett telefonsamtal med min bankman i Karlstad tills telefonen dog. Jag hade glömt att ladda batteriet under helgen.

På vägen hem såg jag vårens första tofsvipor.

God Natt!

Inga kommentarer: