måndag 23 april 2012

Måndag 23/4

God Kväll!

Måndag morgon utan att jag hade väckning klockan 5:00. Jag lät visaren passera både 6 och 7 innan skelettet började röra på sig i en lugnare takt än om jag hade åkt till Karlskoga. Anledningen till att jag inte åkte in var att vi har skjutit på dagens pass till i morgon, eftersom Carola, vår instruktör, jobbade natt fram till 7:30.

Under förmiddagen planterade jag äntligen mina inköpta penséer i krukorna. Passade också på att göra lite KAPRO-jobb.

Under eftermiddagen var det en tur till Karlskoga och ett möte inom Rotary. Det tog en timme innan jag var på väg hem igen. Jag fortsatte till Filipstad och hoppade in på Håkanssons. Jag gick in för att köpa ett par jeans, men kom ut med tre par. Så kan det gå när man träffar rätt expedit och rätt storlek.

God Natt!

Inga kommentarer: