tisdag 24 april 2012

Tisdag 24/3

God Kväll!

Idag var det dags för gårdagens uppskjutna gympapass. Ovanligt varmt och svetten flödade.

Under förmiddagen fick jag besök av Sjöberg, som har samma problem som jag. Han har dock fått problemen utökade och fått åka till akuten några gånger. Han ville nog närmast prata av sig tillsammans med en som känner till hur det är.

Även idag blev det en vända till Filipstad. Denna gång för att komplettera med fler penséer. Tog även vägen förbi hos Janne, men där var ingen hemma.

Under kvällen blev det åter en tur till Karlskoga. Det är inte underligt att bilen passerat 10.000 mil idag efter tre år och fyra månader, med det åkande som jag gör. Denna gång var det till ett möte med Nordea. De informerade under en timma och sedan skulle det avslutas med filmen "En gång i Phuket". Tyvärr hade det blivit något fel så den filmen hade ersatts av en komisk actionfilm. Den var nog inte anpassad till målgruppen, utan mer till 20-åringar. Jag var långt ifrån ensam om att vara över 70. Vid kaffet träffade jag bl.a. Gadde, kommunens starke man under min aktiva tid.

God Natt!

Inga kommentarer: