måndag 30 april 2012

Måndag 30/4

God Kväll!

Under dagens gympa kom det fram att samtliga haft träningsvärk efter förra veckans träning.

Innan jag lämnade Karlskoga gick jag till resebyrån för att kontrollera att det inte inträffat några ändringar i kommande resplaner.

När jag kom hem gick vi ner till sjön och plockade upp mjärden, som innehöll ett 20-tal abborrar som fick återvända till sjön. Vi blev sittande och njöt av naturen innan vi åkte in till Filipstad. Det är inte ofta jag äter ute numera under veckorna, men idag fick det bli Louise.

En tur till Susanne och Sten-Åke, där vi träffade på det lilla barnbarnet Simon med sin ständiga följeslagare Linn.

Eftersom vi hade läst i tidningen att det skulle vara brasa, vårtal och sång av kyrkokören på Hammarvallen klockan 20 drog vi oss ditåt i lagom tid. Det dröjde, och kallt var det, så vi återvände hem igen när inte Valborgsfirandet kom igång. Dessutom skall vi upp vid 3-tiden, så det var bättre att vara förberedd för detta.

Vill göra mina läsare uppmärksam på att det kan ta någon dag innan nästa inlägg kommer.

God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er!
Ser mycket fram att mot att föla bloggen under er resa! Var rädda om er!kram Åsa