lördag 14 april 2012

Lördag 14/4

God Kväll!

Idag börjar jag med att gratulera dels Viktor, som fyller sex år, dels min lillasyster, som är betydligt äldre och på dagen fjorton månader yngre än jag.

Mina nattgäster dök upp i köket frampå förmiddagen. Efter frukost blev det en tur ner till bryggan, där vi slog oss ner på solsidan och njöt av solen och lyssnade på vågornas skvalp och fåglarnas vårsång. Våren är njutningens tid!

Efter att vi ätit oss mätta på smörgåstårta, som Carina och Stefan haft med sig, blev det en promenad innan de styrde bilen mot Kristinehamn.

Under eftermiddagen var det hockeyfinal match. I en jämn match vann Brynäs med 1-0 och leder nu med 3-0 i matcher. Avgörandet kan ske i morgon om inte Skellefteå tar en seger.

Efter matchen åkte jag in till Filipstad och hämtade presenter till Viktor, som han skall få i morgon.

God Natt!

Inga kommentarer: