måndag 16 april 2012

Måndag 16/4

God Kväll!

Idag kan man fundera på hur det är ställt. När jag svängde in på parkeringen vid gympahallen kom jag på att jag inte lagt in träningsväskan. Anledningen var att jag gått ifrån mina vanliga rutiner. Jag hade tagit med en kasse med ett par pärmar, som jag skulle lämna till revisorn för kommande bokslut-deklaration. Tänkte först vända och hämta, men det var ju meningslöst. Det skulle ta minst en timme.

Under tiden som de andra tränade tog jag en tur till lagret och några andra platser innan jag anslöt till frukosten.

Sedan till revisorn innan det blev hemfärd.

Jag gick ner till Birgit och fick lite extra förmiddagskaffe och byinformation. Passade också brevbäraren för att få bekräftat att det var OK att jag monterade upp en veckobrevlåda. Hade tidigare gjort klart om detta, men det var för några år sedan och därför ville jag informera innan jag gjorde något.

Monterade brevlådan på en betongplatta innan jag gick ner till sjön. Montering vid brevlådorna får vänta till i morgon.
Satte mig vid sjön och njöt i det hyfsade vädret. Det sägs att en bild säger mer än ord, men det är svårt att få fram den känsla man känner när man verkligen njuter.

Återigen en fotbollsmatch vid TV:n. Idag var det Malmö som slog Djurgården med 3-2 i en ganska trevlig match.

God Natt!

Inga kommentarer: