lördag 28 april 2012

Lördag 28/4

God Kväll!

I förmiddags blev det en akutresa till Karlstad. För en vecka sedan hade jag köpt en jacka på Stadium. När jag testade den hemma såg jag att en söm till en dragkedja hade släppt. Ett byte var snart gjort och expediten sa att det inte var något vanligt fel så det blev samma sort igen.

När jag ändå var i Karlstad gick jag runt och hamnade så småningom i en skoaffär. Där blev det ett par Dahlin-skor, lite dyra, men fan så sköna.

Under eftermiddagen samlades vi på Strandkanten i Karlskoga och firade Sammys 30-årsdag, några dagar för tidigt. Det var en trevlig eftermiddag med god mat, kaffe och tårta. Det blev inga bilder eftersom jag glömt att ta med mig kameran.

I kväll har det varit en mysig film. Jag har sett den tidigare, men den gick att se om.

God Natt!

Inga kommentarer: