tisdag 17 april 2012

Tisdag 17/4

God Kväll!

I morse, när jag gick upp, var det lite vitt på marken. Det gjorde att det var lätt att välja dagens arbete. Det fick bli bokföring vid datorn. För en gångs skull ligger jag faktiskt i framkant.

Efter en tur till ICA för att fylla på matförrådet och en titt hos Susanne, som har nattskift just nu, placerade jag min nya brevlåda. Det är möjligt att jag måste förankra den bättre.
Anledningen till att jag skaffat den är att jag inte kan vara borta utan att skaffa någon som tar in posten. Eftersom jag har flera tidningar blir den full på en gång. Jag vill gärna kunna vara borta några dagar utan att ha det hängande över mig.

Nu har det utjämnats i hockeyfinalen. Efter kvällens vinst för Skellefteå är ställningen i matcher nu 3-2 till Brynäs efter att ha haft ledningen med 3-0.

God Natt!

Inga kommentarer: