fredag 5 oktober 2012

Fredag 5/10

God Kväll!

I morse åkte jag in till Karlskoga och Folkhögskolan, där KPMG bjöd på frukost och hade en timmes information om nya faktureringsregler från årsskiftet. Av ett 30-tal närvarande var vi bara fyra manliga. Jag träffade en bekant tjej, som tidigare hade varit medlem i samma Rotaryklubb som jag, men som gått över till morgonklubben. Som väntat var det inga nyheter som jag har nytta av.

När jag kom hem blev det först en tvättmaskin och sedan ut med röjsågen. Ett par timmar och nu har jag bara biten framför växthuset kvar. Det är ett jobb på ca 2 timmar, sedan är det bara att byta till sågklingan och gå på riktigt sly. Där finns hur mycket som helst att ta, det är bara att köra tills man tröttnar.

Under lunchen fick jag telefon från Peter Birath och nu har vi bestämt att gå och se matchen Färjestad-Brynäs den 25:e.

God Natt!  

Inga kommentarer: