tisdag 23 oktober 2012

Tisdag 23/10

God Kväll!

Efter gympan åkte jag hem via ICA i Storfors och fick med mig lite färskt bröd för ytterligare en liten frukost hemma tillsammans med Gudrun.

Eftersom Sjöberg tar ner björkarna nära min rishög har jag lovat dem att lägga riset på högen så att jag kan bränna upp det till våren. Eftersom det var fint väder försökte jag göra en brasa idag, men det gick inte trots en del diesel. Det var alldeles för blött.

Efter lunchen, fläskkotletter i ugnen, tog jag min bok och läste några kapitel. Det är en sådan bok som man har svårt att släppa, för den är spännande. Gudrun höll på med att damma och byta lite dukar.

Under kvällen åkte vi till London och såg Svansjön.

Nej, det går ju inte, jag bara luras. Vi åkte till Filipstad och Folkets Hus och såg föreställningen via satellit och digital projektor. Totalt var vi bara 14 besökare. En av dem var Lisbeth, en gammal arbetskamrat från Fimektiden.

God Natt!

Inga kommentarer: