måndag 8 oktober 2012

Måndag 8/10

God Kväll!

I förmiddags ringde jag och felanmälde telefonen. Träffade en trevlig grabb, som dessutom lurade mig till att uppgradera bredbandet från 8 till 30. Jag tycker att min dator har varit seg, skall bli intressant att se om det blir någon förändring. Jag har hela tiden skyllt på att utrustningen är gammal och full med en massa skit.

Före lunch blev det en vända med röjsågen. I morgon får det bli sista passet med gräsröjning.

Jag hade fått tid för blodtrycksmätning under eftermiddagen. För några veckor sedan tyckte läkaren att jag låg lite för högt och skrev ut ett kompletterande piller. Resultatet idag blev ett tonårsresultat, 120-55 och pulsen 54. Så lågt värde tror jag aldrig att jag haft. Får se vad läkaren säger om det.

God Natt!

Inga kommentarer: