lördag 13 oktober 2012

Lördag 13/10

God Kväll!

Idag hade jag en del bilder, som jag tänkte visa. Tyvärr, idag är det helt omöjligt att få in dem i bloggen. Kan kanske ta dem en annan dag.

Strax efter att jag ätit frukost, vid 9-tiden, dök Sjöberg upp. Strax efter kom hans far, 80 plus. Även han hade motorsågen med sig och hjälpte till med sågandet.

Strax före lunch ringde lillebror. Han saknade sin storebror, som inte besökt honom på ett tag. Han bjöd in mig på eftermiddagskaffe och en match i "Brädan", ett spel som spelas i Holland. Det är ett enkelt, men roligt spel. Lite träning till sedan blir det mästerskapstävlingar. Nu var det blandat resultat mellan oss.

När jag kom hem efter flera timmar fick det bli avkoppling med hockey, Växjö-Brynäs. Seger med 2-1 för Brynäs.

Nu blir det en film, så jag säger:

God Natt!

Inga kommentarer: